neděle 17. dubna 2011

Je jaro, Jaro, JARO, JAAARO, JÁÁÁRO!

Wau! Už to bude skoro rok od vzniku tohohle blogu...Docela zajímavý téma k zamyšlení...Co je od tý doby novýho? Kam jsem se posunula? Páni a dámy...sakryš, toho je tolik!!! Mám za sebou pár nelehkých týdnů a výjimečně za ně nemůže žádnej chlap, ale škola...a dost nepříjemnejch lekcí v tomhle ohledu na mě ještě čeká, ale co už...to se nějak zvládne...I když...abych nekecala...páni kluci mi taky motaj kebuli... ne, že ne...Je zvláštní kolik toho člověk vidí, když odvrátí zrak od původního objektu svýho zájmu, kterej byl dlouhou dobu jedinej a ať se snažil, kdo se snažil, nepovedlo se mu odlákat pozornost...Je mi fajn, moc fajn...Sakra nějak ztrácím nit...nejsem vtipná vůbec, ze ne? a ty věty nějak podivně šroubuju...a pořád píšu tři tečky za sebou, takovej nevkus! Měla jsem v hlavě úžasnej metaforickej článek o tom, jak je těžký rozhodovat se, když máte dvě možnosti volby a obě jsou skvělý a nebo co dvě! tři nebo čtyři...ale můžete si nechat jen jednu z těch věcí...týdny chodíte po krámech a sháníte košili a žádná se vám nelíbí, tak prachy k tomu určený utratíte za party a za kosmetiku a za dárky pro jiný a pak najednou přijdete do oblíbenýho butiku a tam visej dvě, jedna hezčí než druhá a můžete si domů odnést jen jednu..a nebo obě, ale pár dní budete o hladu, takaže na vás pak obě košile začnou nepříjemně plandat...no tohle je jen stručně řečeno, ale od tohohle nápadu, resp od jeho hlubšího rozvádění jsem upustila...já košili nepotřebuju :-D no snad si z toho vezme každej, co potřebuje, a klidně i někdo něco, co nepotřebuje, ale chce nebo něco co nechce, ale potřebuje a v podstatě o tom neví ;-) pěkně zamotaná myšlenka, co? To je tím jarem...bláááznííím...Všudem kolem to bzučí a pučí a ve vzduchu je cítit naděje, že všechno bude nový a lepší...a tento rok vím, že to je pravda, cejtim to každým centimetrem svýho těla... Ale měla bych přehodnotit svou vztahovou typologii :-D i když teda stále trvám na tom, že holky s myšičkovejma "nijakejma" vláskama, roztomilým pršákem a výraznejma předníma zubama jsou mrchyyyyy! to je ozkoušený z dlouhodobýho pozorování! dávejte si na ně chlapi pozor, hlavně vy velmi hodní a přemýšliví ;-) A ještě něco bych chtěla říct. Nejsem drsná, nejsem nad věcí, nejsem ta cynická a ironická a egocentrická a cool a já nevím, co všechno, jak se před některejma z Vás snažím prezentovat. Je to jen taková ulita (jaaaj, jak ohraný a patetický) ve skutečnosti jsem hodně citlivá, i když to brnění ukovaný z laků na vlasy, propisek a uzený v cigaretovým kouři je dost odolný...ale zkrátka jsem cíťa, brečím u filmů, chci se zamilovat a chci dostávat kytky a sliby domů s modrejma okenicema (no joo, dneska davali notebook :-D) a chci mít rosolovitý kolena a nemuset se za to stydět! Nechci se už kvůli nikomu měnit, nechci se zocelovat a bejt tolerantní k věcem, který nesnáším a když jo, tak očekávám kompromis i z druhý strany! a teď jsem se rozjela, ale víte, jak já byla blbaaaa? Vždyť jsem docela fajn! proč jsem ze sebe chtěla udělat někoho jinýho proto, abych se zalíbíla člověku, co si teda vlastně ani nebyl jistej, jestli mě teda má rád nebo nemá...jáááj, strašně dlouho jsem na to nemyslela a teďka bych si s tebou, jo s TEBOU! chtěla zajít na kafe a říct ti, že jsi vůl, ale že tě mám stejně ráda a že jsi sexy :-D njn, to jaro, to jaro, JAAAAARO....ahahahaa, asi mi fakt hráblo totálně... A mám sladký tajemství...nechám si ho na třpytivým modrozlatým obláčku, je voňavý po koření bez pokoření, ale není exotika jako EXOTika :-D i když ne spíš než koření takovej ten horskej vánek, čechrá mi vlasy a zpívá mi, trochu falešně, ale to nevadí...a když je tma a svítí jenom měsíc, tak se mi zdá o kočce Šklíbě, o tom úsměvu...ale spíš tý od Disneyho...já nevim, snad jste mě přátelé trochu pochopili anebo spíš naopak, doufám, že to byl krok k tomu, že mě zas chápete o něco míň....mě baví být nepochopená, baví mě být blázen a baví mě být Káťa, Angel a taky Padma...a posílám pusu všem pánům (jo, fakt všem...i vošoustům a loudilům a debilům...je jen virtuální, tak co?) a vybraným dámám, ony už vědí! Mějte se rádi a mě taky, jestli chcete!

3 komentáře:

  1. A hlavně srdíčka :)))
    Ano, snad se toho hodně změní k lepšímu, snad nás lidi začnou brát takové jaké jsme, snad se nám všechno povede a ANO, chápu tě malinko míň :D

    Ale co, je Jaroooo :D :*

    Herviona :P

    OdpovědětVymazat
  2. jsem vošoust. tak dík za pusu má krásko....dneska sem přišlápla kočku a spolubydlící mi vychlastali víno, ale tvůj článek k snídani mi zlepšil náladu...hlavně ti vošousti...ne žádny srdíčka, pořádný vošousti a prostě tak.

    OdpovědětVymazat