středa 9. února 2011

Špagety s omáčkou, co mám v hlavě

Jedna s úsměvem a nadhledem...Aneb Kačenka poznává i pozitivní inspiraci...Pivo, kamarádky, zpěv, sluníčko a jídlo (třikrát sláva mandlím v medu! líp už to říct nedovedu!)

Bylo to krásné, bylo to skvělé
Teď je mi to u prdele
(Jemní páni výraz prominou
a když ne, ať jdou za jinou)

Cynikem jednou, cynikem navždycky
Loučení je potom jen z půlky tragický

Pochop, že nemám hlad
Mě trápí chutě
Dej mi, co můžeš dát
Tímto já zvu Tě.

To celý je metafora
vnuknul mi ji ten pán shora

Nehledej v tom žádnou velkou vědu
Spojit pár rýmů snadno svedu

S hlavním smyslem je to na pytel
Na city, na ty jsem strašpytel.

Chybí tu značná část sdělení
Blog k němu vhodný místo není

Tohle mě napadlo nad mísou těstovin
V hlavě mám zase pár podivnejch volovin

Snad nedojde k nedorozumnění
Tak děkuji za pochopení :-)

11 komentářů:

  1. Super! Jak by řekl p. Šimek: "Dneska je to samá písnička o lásce, buď on jí má rád a ona ho nemá ráda, nebo ona ho má ráda a on jí nemá rád, v nejlepším případě se maji oba rádi, ale pak to má tak úžasně slabou melodii..."
    Na vymejšlení svojeho vlastního názoru sem teď moc línej a nevíc duchem nepřítomnej, takže doufám, že se spokojíš i s timhle ;)
    Jen piš takový hity dáááál :o)

    OdpovědětVymazat
  2. sakra, to ma teda uplne opacnej efekt! to fakt nema byt o lasce :-D asi budu muset napsat autorsky rozbor, pac fakt dochazi k tomu na konci zminenemu nedorozumneni :-P i kdyz svym zpusobem je ten komentar trefnej, bo nejsi zadnej lumik ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. koukám, sleduju a vidim, že sem nedopsal Šimkův závěr :D moje chyba..citát pokračuje:
    "blablabla... neni to o lásce, to nikdo nemůže říct, ale to kouzlo, ta poezie, to v tom je...chápeš jo? rozinky, mandle...takhle se to má dělat!"
    tak až na ty jiný pochutiny a ňaminy se to už hodí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kruci.. Já taky nemám hlad! A pokud je to pro někoho konkrétního, tak ten pán, o kterém to je psané, musí bejt šťastnej člověk :) To se musí nechat..

    Berke: všechno je o sexu a penězích.. :D Láska? Whaat?? :) jen ftip :)

    OdpovědětVymazat
  5. Primyho adresata to v podstate nema, ale vzdycky se najde nekdo, kdo si to na sebe muze vzit...to je ucel velky casti vytvoru nejednoho poety :-) a vsechno neni o penezich a sexu,ale jen o tom sexu (taky vtip, ale je v nem torchu horkosti ;-))

    OdpovědětVymazat
  6. Vlastně se to tak dá říct.. protože v sexu se točí dost peněz.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. uz jsem chtela podrazdene odpovidat, ze vsechny zensky nejsou devky...ale mas pravdu...v podstate ke kazdymu sexu patrej i nejaky financni naklady, ale to uz jsme zabrousili daleko od puvodniho tematu, haha :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu jsme odpluli daleko od původního tématu? :D

    Kdysi jsem na toto téma psal také jednu srandu, kterou jsem chtěl rozepsat na více "dílů" asi to budu muset dokončit. Tohle téma je totiž skoro nevyčerpatelné :D

    -> http://hervyho-zapisnik.blogspot.com/2009/11/co-mozna-hybe-svetem-1cast.html :D

    OdpovědětVymazat
  9. No odpluli jsme, ale domovskej ostrov je stale na dohled ;-) jinak kluciii, osm komentaru! to je asi rekord, diky :-*

    OdpovědětVymazat
  10. Já si myslím, že jsme akorát obešli ostrov kolem dokola. Právě teď stojíme na pláži a s překvapením jsme zjistili, že celý ostrov je jen jedna velká pláž.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. peti, my jsme uplny mistri jinotaje :-D

    OdpovědětVymazat