pondělí 14. března 2011

Rozdáme si to spolu, bejby?

Mám zas hlavu tak narvanou myšlenkama, úvahama, obavama, vzpomínkama, vtípkama atakdál, že vůbec netuším, která by se nejlíp hodila jako taková "otevírací/úvodní" záležitost. Tak ja se Vám pro začátek třeba pochlubím svou nově objevenou zajímavou a do jisté míry velmi užitečnou vlastností nebo spíš možná dovedností.
Zjistila jsem, že v sobě skrývám netušený talent. Nevím, jak to přesně popsat, ale zkrátka umím jednat s nesmělými, nedostatečně sebevědomými muži a vykřesat v nich tu správnou jiskru, která zapřičiní to, že si uvědomí vlastní výjimečnost a odhodlají se pohnout se záležitostma, na který si doposud málo věřili.
Oslovuju tímto hned několik kamarádů, přátel a známých. Neděkujte mi a tu velkou čokoládu mi jako výraz vděčnosti pošlete poštou :-P Haha, někdo se možná naštve, že to píšu takhle veřejně...A třeba si přisuzuju některý zásluhy neprávem, ale doopravdy se v posledních několika týdnech seběhlo několik takových situací, který mě přivedly na tuhle myšlenku. A jestli se v sobě teda nepletu, tak se mi na mysl stále dokola vkrádá tahle otázka: Jak to můžu využít pro sebe? Může to být výhoda pro mou budoucnost? Asi bych měla dělat personalistu nebo nějakýho motivátora ve firmách a oborech, který jsou čistě mužský a postavit na tom pohádkovou kariéru :-D No nic, zas zapůsobila moje nekonečná bláznivá fantazie. Ale mně fakt přijde, že některý typy lidí jsou totálně nedoceněný a dělají si život zbytečně těžší, než je nutný...Jaaaaaj, zas plácám jaxvině, což? Ale pánové, pánové...kteří se cítíte být "potrefenými husami", jsem na Vás pyšná, fakt :-) Tak dost o mně, zas jsem trapnej jájínek, ale je to můj blog, no ne?
Za další jsem se zas byla podívat do "města smíchu" za těma nejlepšíma z nejlepších, aneb 3/4 Hvězdnýho týmu zase pohromadě a bylo to krásný. Těšila jsem se tam víc než na nějakou dovču u moře. Ale některý poznatky jsou skoro až smutný. My jsme sakra už tak dospělý! :-D no vážně. Já vím, že jsou to takový důchodcovský kecy, ale to všechno tak uteklo. Kde jsou ty časy, kdy jsme dělaly na pokoji hudební odpoledne s danielem landou a organizovaly ve sprše svíčkovou a šly na Netz tak dlouho, až jsem našly nudapláž a takovýhle blbůstky? Teď řešíme bakalářky a chlapy a sex a hluboký pocity, city, zklamání a i když jsme pořád vlastně svým způsobem děti, musíme bejt ohromně uvědomnělý a rozumný mladý ženy. Co na tom, že sice umím udělat svíčkovou ve sprše, ale tu s knedlíkama jsem ještě nezkoušela? A co na tom, že už mi Dan Landa nepřijde nejdrsnější z drsných? A že němci na FKK pláži nejsou jediný nahatý chlapi, který jsem kdy viděla? Achjooooo...To hlavní poselství mi tak úplně nejde vyjádřit protože je až moc osobní, ale je mi prostě trochu smutno. Vůbec nevím, co chci, vím jen, co nechci a to stačilo před pár rokama, ale dneska už ne. Wau, já jsem tak duchaplná, až je to zarážející :-D Směju se sama sobě, páč nic jinýho mi nezbývá. Závidím lidem, co mají vizi a jasnej cíl nebo aspoň velkej sen. Já nevím, co bude se mnou, i když to přece neví nikdo. Ale horší je, že já fakt ani netuším, co bych chtěla, aby bylo. Mám to tak s kariérou, mám to tak s chlapama.
S nejmenovanám kamarádem jsme začali žít podle filozofie "nic neočekávej" platí to jak pro lidi, tak pro situace...Ale nejspíš to není nic pro mě. Já miluju očekávání a tu radost, když se splní, ale i to poučení z toho, když se nesplní. Nic nečekat může člověka uchránit před zklamáním, ale taky ho to uvrhne do takovýho polovičatýho typu žití a to je pro někoho jako já dost ubíjející. Sakryš, proč mám pocit, že jsem tohle psala v nějakým článku poměrně nedávno? a proč mám pocit, že se zas vyjadřuju daleko zdlouhavjejš, než dovoluje moje předsevzetí? Tak já to ukončím, i když jsem zase nic podstatnýho neřekla a nejmín půlka z Vás (takže jeden ze dvou, haha) si už určitě kouše nehty nudou...tak se mějte krásně, užívejte jara...Je to období bouřících hormonů, ale hlavně naděje, že všechno bude nový a lepší ;-)
jo a název článku jsem zvolila proto, že doufám, že přiláká čtenáře, který by jinak po checkování mýho blogu ani nevzdechli ;-) v bulváru to tak funguje...možná chabej pokus o reklamu, ale celkem dobrej pokus o vtip nebo ne?

2 komentáře:

  1. Jůůůů, prejže první koment...aspoň první oficiální koment..
    1/5- slibnej úvod, těšim se, copak se dozvím..
    2/5- zamyšlení... že bych se v tom trochu viděl? nebo nejde o mě? pravda bude asi někde v půli.. a možná bude trochu víc vychýlená na jednu ze stran, kdoví na kterou :)
    podle mě, pokud se tohohle naučíš využívat, tak se ti otevřou široký obzory, což ti přeju :o)
    3/5- tohle se mě sice vůůůbec netýká, ale proč se taky nevyjádřit, že?
    Takže... mě to hlavní poselství uniká (takže si ho zamaskovala dobře ;) ), ale myslim že nikdo neví co s nim bude. Plánů můžeš mít spousty, ale je jen na tobě, jak se jim přiblížím nebo oddálíš...ale to jistě není nic nového...
    4/5- A konečně můj názor: podle mýho tahle filozofie má svý mouchy...hlavně jednu velkou, a to takovou, že pokud nic nečekáš, tak nic nezkoušíš a stává se z tebe kus šutru. Ale kecal bych, kdybych tvrdil, že to nemá výhodu...
    5/5- No hele jako!...takový mystifikace, co to... ale jo chápu... ale mezi náma, četl bych to i s jiným nadpisem :D
    A nějak koukám že sem se rozepsal, ale komu to vadí...
    (a pokud to přecejen někomu vadilo, tak na svou objajobu musím říct, že sem nikoho nenutil to číst :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji! 2/5 ;-) pulka sedi, jak jinak nez "desne presne, koteeee" jo a s tim prvnim "oficialnim komentem" az me prekvapilo, s jakou odezvou se tenhle clanek setkal, ale lidicky drahy, piste mi reakce prosim po vzoru berkeho sem, at se muzu cejtit desne dulezite :-D jeste jednou diky, diky a hev e najs dej! :-P

    OdpovědětVymazat