úterý 22. června 2010

Už zas jsem měkota

V posledních dnech jsem se už několikrát přistihla, že jsem tak trochu naměkko...Ale tim nejpříjemnějším způsobem...Samo sebou není všechno růžový, ale když se to vezme kolem a kolem, v jistých ohledech se mám líp než třeba před mesícem, dvěma...O tom se tu ale rozepisovat nechci, vlastně jsem ani nechtěla psát žádnej takovej úvod, spíš tu první větu beru jako vysvětlení toho, co přijde dál :-) Je to pro lidi, který mám ráda, se kterýma jsem zažila něco hezkýho a na který myslím a i když to tak třeba nevypadá...Jsou a budou pro mě důležitý...

Vzpomínáš, jak jsme u vás pásly kozy a koukaly na video "Zima, zima, je nám zima, vám možná ne, ale nám jo!" Jaks mě ze spaní prováděla zámkem? A jak jsme na intru skákaly do postele různý typy skoků? Jak ses mi přes skype vyfotila s bahenní maskou na tvým krásným obličejíku? A co naše synchronizovaný ksichtění? Jednou nějakou soutěž určitě vyhrajem :-)Pamatuješ si na naše dlouhý noční telefonáty? Děkuju, že mě vždycky vyslechneš a potěšíš... Mám Tě šíleně ráda!
A ty, sličná slečno...Pamatuješ, jak jsme šly v Pirně po námestí a zpívaly jsme "Nevejde se mi seeem, nevejde se mi seeem! A jak sis povídala s Paní Flaškou a říkala "Kačenko, nespinkeeej!" A jak jsem za tebou jela do Prahy a tys v mekáči předvedla krásnej chrochtavej záchvat smíchu a jak jsme se pak s tvojí maminkou jely podívat na štěňátka? A naše rozhovory nejen o sexu? I tobě děkuji, že jsi tu pro mě a měj na mysli, že já jsem tu pro tebe...
Ty si zas doufám pamatuješ, jak jsme se spolu na dovče koupaly v tom zeleným rybníce a zpátky jsme šly lesem po tmě a předstíraly jsme, že umíme různý bojový umění? A jak jsme šly na výlet na Erbenku a bylo krásně? A jak jsem ti užírala müslityčinky? Nebo jak jsme u tebe na pokoji pařily tu hustou adventuru, jak se tam hledali snoubenci pro nějaký ženský? I tebe mám moc ráda a děkuju, že jsi mojí kamarádkou...
Kdo zná, ten ví, že jsme právě popsala různé vzpomínky na Hvězdný tým, ale jen na každou členku zvlášť a stejně to byly jen takové střípky, někdy i hloupé, ale pro mě moc znamenají...Těch vzpomínek je ale mnohem, mnohem víc a jsou o to krásnější, že je povětšinou můžeme sdílet všechny čtyři společně...Jsem hrdá na to, že do Hvězdné čtyřky patřím...

Pamatuješ si, jak jsme fotily situační foto? A jak jsme hrály na Xenu? A nebo jak jsme pořád chtěly na koupaliště, ale už bylo pozdě, tak jsme se u vás mlátily kapesníkama namočenejma v ledový vodě? A jak jsme v Řecku zbožňovaly sladkýho Spira? Známe se už od plínek...Hodně se změnilo, ale zůstáváš mou kamarádkou,ať se děje, co se dějě, na to nezapomeň, prosím...
A co ty? Pamatuješ naše noční sýrový seance? A jak jsme šly běhat a taky cvičit, že nám to zůstalo, co? :-D Jak jsem vrněla, kdyžs mi barvila vlasy a jak tys předla když jsem tě masírovala drbátkem? A jak jsme se nejdřív neměly rády? Ale už máme! a je to super, že to tak dopadlo! děkuju , že to se mnou držíš, i když jsem magor...:-*
A ty si vzpomínáš, jak jsem tě vzala k rybníčku, kde rostou divoké růže a tys mi přednesla svou teorii o parazitech? A ty naše rozhovory v autě, leckomu by zůstal rozum stát, nám ne...Seznámilas mě s reiki a naučila spoustu věcí, o kterých možná ani nevíš...Díky za to, že tě můžu nazývyt svou blízkou kamarádkou.
Pamatuješ si, jak jsme o přednášce z podnikovky hrály piškvorky a já tě porážela...Ale tys to asi trénovala, páč teď to nandaváš ty mě :-) A jak jsme se šly projít do tý vilkový čtvrti v Hradci? svítilo sluníčko a byl to povedenej den...Jak jsme si řekly, že natrénujem chorošku na Bad Romance? A jak jsme očumovaly tamaríny? Jako děvky jsme byly fakt sexy! I tebe mám ráda, fakt, fakt...
Teď jsem tu tak nějak zmínila ty slečny, se kterýma mám nejvíc zážitků...Zas jsou to jen maličkosti a doufám, že všechny vědí, že za tím přátelstvím je ještě mnohem víc a napadají mě i další krásky, které by tu měly být...slečna s antistresovou kudrlinkou, která umí ve správnou chvíli udělat to správné vřelé přátelské gesto...Nebo moje nové slunce, které osvětlí kažný všední den a nedá dopustit na vodní dýmku...Nebo moje osobní trenérka, která se v poslední době takřka před očima z puberťačky změnila v rozumnou mladou dámu...Atakdál atakdál...Vám všem moc děkuji, že vás znám...To, že nepíšu velká písmena, kde se sluší a patří není výrazem neúcty, ale spíš neformality...jen tak si tu vylejvám srdíčko a doufám, že vás tím třeba potěším...Mohla bych to všechno napsat mnohem krásněji a květnatěji, ale to nemá cenu...Hlavní je, jak se k sobě vzájemně chováme, že jsme kamarádky a můžeme se jedna na druhou spolehnout...Někdy přijdou těžší chvíle, ale zvládneme je a jde se dál...Tak to má být...Prostě vás mám ráda, holky...

2 komentáře:

  1. přijde mi to téměř jako poděkování na konci knihy..nechystáš se nikam že ne? :D
    a nejsem si jistej (nejdná se o mě tak nemůžu vědět! :D:D) ale ta adventura nejspíš bude "6ženichů a 1 navíc"
    http://www.slunecnice.cz/sw/6-zenichu-a-1-navic/
    taky sem hrál..jak by řekl vítek..hustokrutodémonská pařba
    btw zas tak dlouhej příspěvek to taky neni :P a abys poděkovala všem, co si to zaslouží, potřebovala bys na to víc než stránku (doufám teda :D )

    OdpovědětVymazat
  2. :-* (Hvězda s bahenní maskou)

    OdpovědětVymazat