sobota 8. května 2010

3-2-1...start!!!

Tak dost! Konec vyhejbání! Jednou jsem si tenhle blog založila, tak sem taky budu psát...Už ho mám registrovanej nějakej ten pátek a pořád jsem sem nevložila ani řádku. Tenhle virtuální zápisník jsem vytvořila z náhlýho popudu před pár týdny asi v pět ráno, zrovna jsem zažila něco nepěkného, cítila jsem se smutná a osamělá a myslela jsem, že mi pomůže se z toho prostě vypsat, protože to na mě vždycky fungovalo a zárověň jsem myslela, že když to takhle zveřejním na netu, může se z toho poučit i někdo další...Ale kdykoliv jsem teda s nějakým článkem začala, nepodařilo se mi ho dokončit. Zdál se mi buď moc osobní, nebo moc hloupej...Teď vím, že jsem to zbytečně moc řešila...Vždyť je to jedno..
Takže se držte, začínám! Myslím, že na úvod by bylo vhodné se představit. Jmenuju se Káťa a je mi dvacet let (haha, jak z nějaký seznamky, mimochodem...kdyby se nějakej zájemce chytil, nebudu proti :-D) Kde bydlím asi v tuhle chvíli nehraje roli...Co by ale mohlo být zajímavý nebo aspoň podstatný pro představu o mně, jsou moje záliby...Nejsou vlastně nic extra...Jsem ohromnej knižní, hudební, divadelní a filmovej fanoušek, myslím, že pokud ten blog nebudu flákat, na zmíněná témata se určitě brzo dostane. Kdybych měla vyjmenovat všechny svý oblíbený knížky, tak bych asi zarostla do židle, než bych to sepsala...Ale mám ráda třeba Harryho Pottera, hlavně čtvrtý a poslední díl, taky celou ságu o Edwardovi a Belle a vůbec se za to nestydím, protože je to nejkrásnější příběh lásky, co byl v posledních letech napsán. Když jsme u těch slaďáků, doporučuju "Kde končí duha" od Cecelie Ahern, četla jsem to sice jen jednou a někoho by mohl odradit už ten šíleně kýčovitej obal, ale pro slečny, co rády romantiku je to povinná četba. Z autorů nedám dopustit na Kulhánka, ten mě dostal až v poslední době a jen tak se mě nepustí a taky na Irenu Douskovou, přes kterou se plynule dostáváme k mým oblíbeným divadelním hrám (vím, že knížek jsem mohla vyjmenovat víc, ale nechci nikoho nudit hned na začátku a jestli Vás to zajímá, nestyďte se ptát) Takže to divadlo...Hry "Hrdý Budžes" a "Oněgin byl rusák" bych mohla vidět klidně každý týden a stejně bych se pořád nadšeně smála. A ještě mám moc ráda "Sen noci Svatojánské" od Wildy Shakespearů :-) A taky miluju muzikály (Jesus Christ Superstar, Hair, Krysař a opět Sny noci Svatojánské), přes které se od divadla dostáváme k hudbě. Ráda si poslechnu In Extremo, Rammstein, Nightwish, Nicka Cavea...To je ta ponuřejší a "hlubší" část mých hudebních lásek. Ale mám ráda třeba i Spice Girls a myslím, že i taková Lady GaGa má něco do sebe :-D Z českých interpretů se mi líbí Landa, Kabáti a Jasná páka...Tak ještě tu zbývají ty filmy, těch je moc, moc, moc...takže je pro tentokrát vynechám, kdo mě zná ten ví a kdo mě nezná, tak se buď zeptá, nebo je mu to fuk :-) Bez mučení přiznávám, že nejsem žádnej nadšenej sportovec. Ale občas si s kamarádkou zajdu ráda zacvičit nebo zajezdit na kole a hlavně miluju procházky. A to jak v milé společnosti, tak jen sama se sebou...Zbožňuju tu zelenou barvu, který je teď na jaře všude plno...Takovou tu svěží, já sama jí říkám "barva naděje"...
Fujky, fujky...nějak jsem se o sobě rozepsala...tak doufám, že hned z kraje nezískáte dojem, že jsem nějakej egoista, co si nevidí dál než na špičku nosu...Ale už jsem párkrát slyšela, že tak na někoho působím, tak to sem radši píšu rovnou a vy pak může být už jen příjemně překvapeni :-) Zároveň se omlouvám za případné chyby nebo nesrozumitelný vyjadřování nebo výroky...Ale lepší už to nebude...Tak se mnou mějte trpělivost a snad se brzo dočkáte nových textíků...díky za podporu a přeju krásný večer!

2 komentáře:

  1. První! :)

    Palce držet budu a podporu máš u mě jistou. Docela dost informací na první článek :) Jen tak dál. Jen piš, skládej, hraj a maluj, dokud tě to bude bavit a naplňovat. Mnoho síly a málo trápení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Druhýýýý!!!

    Gratuluji k rozhoupání, byl to 100% dobrý nápad a jen tak dál. Jinak jsem zjistil, že naše záliby / oblíbené filmy / knihy / hudba je skoro naprosto stejná. ;-)

    OdpovědětVymazat