neděle 16. května 2010

Víš?

Jsi plevel na mý dokonalý zahradě, ale ten, co krásně voní. Jsi oltář plnej černejch svíček, mezi nima dva růžový sloni. Jsi kyselá okurka na lahodnym chlebíčku, ty víš, že je nemam ráda. Jsi slunce, kterýmu se nastavim a ono mi spálí záda. Jsi lokální mrak nad mojí hlavou a průzračný jezírko, kde pirani plavou. Jsi skvrna od vína na bílý košili, krásný graffity, co deště ještě nesmyly. Napínavá knížka bez poslední stránky, pouť odkud zmizely všechny pěkný stánky. Třešeň, co roste vysoko a já na ni nedosáhnu. Šperk, na kterej nemám a moc po něm prahnu. Jsi temnej zvuk, co mě v noci straší. Jsi výstřel, co mýho koně splaší a já spadnu...vidíš? chci tě a nemůžu tě mít. Slyšíš? nechci tě a nedokážu tě opustit..

Vím, že to není slibovaný pokračování článku o lásce...ale tak napůl možná jo...možná je to jeden z těch textů, co je není radno zveřejňovat, ale já chci, nepsala jsem to ani na papír, prostě mě to napadlo, když jsem otevřela tohle okno...možná je to znamení...těžko říct, ale dneska je mi smutno a mám aspoň pocit, že když už nic moc není podle mých představ, tak jsem aspoň dala dohromady pár pěknejch rýmů...rytmus nic moc, toho jsem si vědoma...ale tak nejsem žádnej profík, jen holka, co šílí ze statistiky a nejen z ní...

6 komentářů:

  1. To jsi celá ty. Jen tak z rukávu vysypeš verše o lásce a všem co k ní patří. Jiný by se s tím dělal půl života. Jestli je to mířený na někoho konkrétního, tak má sakra, štěstí, ale spíš bych čekal, že to tak úplně nebude.
    Každopádně se neboj, život je jen hra a ty kostku máš. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. Těch metafor je tam tolik a tolik nápadů :) Moc se mi to líbí. Je v tom zanecháno hodně srdíčka..

    OdpovědětVymazat
  3. njn...jak ceska fotbalova reprezentace...ja prece hraju srdickem :-) dekuju za mily komentare, jste asi dva moji jediny ctenari a stejne mi to dela obrovskou radost...

    OdpovědětVymazat
  4. Wow...Je to skvělé, úžasné, trochu smutné, beznadějné, ale prostě se mi to moc líbí Kačí!! V.

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem narazil na nové CD Prago Union (Možná se ti bude líbit, asi nejlepší HipHop ČR - výborné hrátky s textem a metafor na tisíc, zkrátka promyšlený text)

    A nějak mi to připomnělo tuto píseň. http://www.youtube.com/watch?v=_5DEdUhZAUo

    Neodsuzuj to, že to je Hopec, jen si poslechni ten text :)

    OdpovědětVymazat
  6. pro mě intelektuálně, metaforicky, skvěle zastihnutý "vylití" pocitu a emocí..kdoví proč mi to něco připomíná.. milovat a nenávidět, toužit a pohrdat.. prostě nádherně napsaný, závidim vyjadřovací schopnosti :o)..hmhm a na závěr fakt nerad píšu ty komenty si připadám oproti ostatním jak lumík

    OdpovědětVymazat